Hogyan tudsz rendelni a webshopban?
- Válassz a KATEGÓRIÁK közül vagy írd be a keresett termék nevét a jobb felső sarokban található kereső mezőbe.
- Ha megtaláltad a keresett terméket, válaszd ki a mennyiséget és kattints a "Kosárba teszem" gombra.
- Ezután folytathatod a vásárlást és további termékeket rakhatsz a Kosárba, vagy egyszerűen tovább mehetsz a Kosár oldalra.
- A Kosár oldalon megtalálod az összes terméket, amelyeket eddig összegyűjtöttél. Itt lehetőséged van megváltoztatni a mennyiséget, vagy törölhetsz is a termékek közül. Amennyiben minden termék a Kosárban van, amit vásárolni szeretnél, kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra.
- A Pénztár oldalon meg kell adnod a személyes adataidat, illetve a szállítási címet, ahova a csomagot kiszállítjuk. Lehetőséged van (nem kötelező) további információ megadására a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatban (pl. 12-es kapucsengőt nyomja meg a futár).
- Fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
- Válassz a fizetési lehetőségek közül: Online bankkártyás fizetés (ebben az esetben meg kell adnod a bankkártyád adatait), vagy Utánvétes fizetés (ebben az esetben fizethetsz a futárnak bankkártyával vagy készpénzben is).
- A "Megrendelés elküldése" gombra kattintva véglegesíted a megrendelést. Erről tájékoztató emailt is fogsz kapni. Ha utólag szeretnél módosítani a feladott rendelésen, írj az info@gastromax.hu email címre, vagy hívd a +36 30 579 8628-as telefonszámot.
- Minden hétköznap 15:00 óráig feladott rendelésed lehetőség szerint másnap, de legkésőbb 48 órán belül kézhez kapod a lakásodon.